5 apps die ik niet kan missen

Hey guys❤️Vandaag heb ik wat apps kritisch bekeken aangezien ik weer inspiratie had! Vandaag heb ik een top 5 niet te missen apps. Waarschijnlijk verwacht je de normale socialmedia dingen, maar dat valt behoorlijk mee, een soort van… Maar anyways toch ga ik voor jullie deze blogpost schrijven! Ik hoop dat jullie het leuk vinden XXX
1. Op nummer een is geëindigd… De usual camera van Apple. Okay, I admid, dit is geen app die je kunt downloaden ofzo maar toch… Ik hou gewoon zo veel van fotograferen, en op dit moment is mijn telefoon wel ongeveer mijn beste camera. Ik heb wel mijn polaroidcamera maar daar ga ik geen random foto’s mee maken…

2. Whatsapp, gewoon whatsapp, niets speciaals maar gewoon whatsapp. I know, i know, iedereen kent dit, maar toch… Het is zo handig, en het blijft gezellig om gewoon iemand te appen, al is bellen wel leuker als je t mij vraagt…

3. Op nummer drie is geëindigd… Instagram… Jaa, natuurlijk zit deze er tussen, en hey, we moeten toegeven dat het behoorlijk leuk is. Maar nu daag ik iedereen die dit leest uit. De meeste instagrammers hebben het ‘perfecte leventje’ dus scrol eens door je feed en kijk hoe het met jou zit. Ook een perfect leventje? Vast wel, het is instagram, daar heb je geen verdriet.

4. 9292. Een treinapp, wat? Why? Omdat ik heel vaak met de trein ga en dit dan gewoon heel erg handig is… Daar kan ik niets aan doen, het is gewoon zo…

5. Pintrest.

Why op nummer 5? Omdat ik de rest gewoon meer gebruik. Pintrest gebruik ik vooral om inspiratie op te doen voor foto’s of tekeningen… Ik vind het echt heel leuk, maar aangezien mijn nogal oude telefoon pinterest niet aan kan, heeft mijn telefoon het verwijderd, echt gewoon vat random…
Well,

It this was my story! Byee👋🏼

Geef een reactie

