All, Traveling

places to go

Hey guys!

Zelf hou ik heel erg van reizen, plaatsen zien die ik nog niet ken en talen horen waarvan ik niet wist dat ze gesproken werden. Daarom deze blogpost. Vandaag heb ik voor jullie een aantal gave bestemmingen opgezocht. Allemaal hebben ze een eigen reden waarom ze zo gaaf zijn. Natuur, mensen, cultuur ect. Enjoy!

  • Duitsland – Neuschwantstein kasteel
    JAAAH! Een sprookjes kasteel moet ook op de lijst, dit is zo mooi! Echt niet normaal, je voelt je net een een disney prinses als je alleen al denkt aan daar wonen…b.jpg
  • Australie
    Je weet vast wel dat Australie ver weg is en dus heel duur, maar boek een keertje een ticket naar Australie als het maar even kan, het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Anders kun je de rest van de wereld niet meer zien… Maar australie is prachtig! En niet zo’n beetje ook. En hoe leuk is het om ’s avonds de afwas te doen en dat er dan een kangaroe langs hopst, even serieus, dat is echt heel leuk!
  • Perhentian islands
    JAAAH! Ik ga hier heen in de zomervakantie. De perhentian islands liggen in Maleisie en het is zo mooi! Er komen niet heel veel toeristen (natuurlijk wel veel, maar het is geen Londen of NewYork ofzo) dus is het ook nog een soort van rustig.
  • Ijsland
    Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik heb foto’s gezien van een vriendin en het is zo mooi! Het meeste in deze lijst is tropisch mooi, maar dit is anders mooi. Ijzig mooi…

Bali
Bali is prach-tig! Ik ben er geweest toen ik 5 jaar oud was en ik kan me niet echt veel herinneren, maar ik vind de foto’s goed genoeg.

En ja… Ik kan nog 300 andere bestemmingen op noemen, maar dat gaat een beetje lang duren en ik heb ook nog toetsen waar ik voor moet leren… Maar Anyways, dit zijn maar een paar van de geweldige plekken die er op de aarde zijn. Ik heb een tip voor je, koop een scratchmap. Een kaart waar je alle landen waar je bent geweest kan weg krassen. Zo kun je zien waar je bent geweest en waar niet, en waar je nog naar toe moet. Als je niet van reizen houdt, dan was deze post waarschijnlijk helemaal niets voor jou, zo wel, waarschijnlijk ook niet omdat dit allemaal zo ver weg is en vliegen heel duur is… Maar ik wens jullie veel plezier op vakantie en veel plezier met het uitzoeken wanner je deze plekken gaat bezoeken 😉

Have fun!


Lieke

Geef een reactie

