Lifestyle

Mijn favo bloggers

Heyy!

Vandaag heb ik voor jullie mijn favo bloggers op een rijtje gezet! Ik weet nooit zo goed hoe je aan nieuwe bloggers komt en hoe je ze vind, maar ik heb er al aardig wat verzameld 😉 So… LET’S GO!

  • Girls love to travel
    Ik geeft toe, er zijn er wel meer die van reizen houden, maar ik vind het gewoon leuk om te lezen hoe andere mensen reizen maken, en om inspiratie op te doen voor vakantie plekken.
  • Teske
    T
    eske omdat het teske is. Ze is zo echt en ik heb me ook nog nooit afgevraagd of ze het echt meent en of ze niet liegt. Dat vind ik zo heerlijk als ik aan het lezen ben.
  • Jiami
    Jiami, en ik weet eigenlijk niet waarom. Ik weet wel dat ik haar blogs leuk vind maar waarom, ik heb eigenlijk geen idee.
  • Laura Brijde
    E
    n hier weer een beetje het zelfde als met Jiami, ik vind haat blog gewoon leuk en meer heb ik niets te zeggen.
  • Zoella
    Z
    oe, omdat Zoe altijd zo vrolijk overkomt en zulke mooie foto’s maakt. Echt waar, ik vind ook haar blog zo mooie lay out hebben. (Engels blog)
  • Poppy Deyes
    En ja… Poppy, van haar haal ik veel inspiratie voor mijn blogs. Ook een van de komende blogs is op inspiratie van een van haar blogs. (Engels blog)
  • Stellaire
    J
    aaa… Jordan, Jordan is zo cratief en ik word gewoon zo happy van haar video’s en blogs. Een hele hoop van mijn knutsen frustel dingen komen van haar en ja…
  • Esmee Lifestyle
    O
    ok dit is zo’n Jiami of LAura Brijde blog. Het is gewoon een leuk blog. Ik heb er niet zo veel over te vertellen
  • The budget blog
    De naam zegt het al… Alles is budget proof. Hoe geweldig is  dat. Ik ben namelijk niet zo’n persoon die graag al zijn geld uit  geeft aan make-up.

Nou… Dit waren dan weer mijn favo blogs op een reitje. Ze staan niet op bepaalde volgorde ofzo, maar ik vond het gewoon even leuk om jullie mij favo blogs te laten weten zodat jullie weer wat inspiratie hebben voor blogs. Die inspiratie die ik meestal mis. Anyways. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Geef een reactie

