Fashion

Steal the style #2

Nadat mijn “steal the style” heel goed is gevallen heb ik hier een 2e steal the style voor jullie. Voor vandaag heb ik Mascha van Beautygloss gekozen. Ik zat een video van haar te kijken toen ik bedacht dat ze wel een leuke outfit aan had en dat ik nog een Steal the style moet maken. En omdat het toch wel weer een beetje lekker weer gaat worden (hoop ik) heb ik hier een steal the style voor jullie. Voor de personen die niet weten wie Mascha is komt hier even een hele snelle uitleg. Mascha is een beautyblogger/youtuber. Ze is in 2007 begonnen met haar youtube kanaal en dat is nu een vna de grootste beautykanalen van Nederland. Klik hier voor haar youtube kanaal en hier voor haar blog.

Mascha

Shirt: H&M
Jasje: Josh V
Broekje: H&M
Tas: Primark
Schoenen: Sasha

Geef een reactie

