The boss baby!

Hallo lieve lieve lezers,
Vandaag ben ik naar de film boss baby geweest. Ik was niet van plan om er een review van de schrijven, maar ik kreeg zomaar het idee. Duss, hier een revieuw van de film “the boss baby”. Klik hier voor de trailer van boss baby.

Okay, first, dit is echt een leuke film om met je kleine zusje/broertje heen te gaan. Hij gaat over een pratende baby wat opzich nogal vreemd is, maar op een gegeven moment word alles duidelijk. Ik heb op een aantal stukjes heel hard moeten lachen en de rest van de zaal ook volgensmij. Want kijk, een nieuw broertje, yay, zeker als je het zo gezellig had met zijn 3en. En het is nog leuker als dat broertje alles van je afpakt, liefde, tijd, zelfs je eigen liedje. En jongens, het word steeds leuker, wat als je nieuwe broertje, aan kwam lopen in een pak, met een koffertje, en de stem heeft van Guido Weijers, want ja, je niewe baby broertje kan praten. Het is dus een heel orgineel concept, maar het einde is een beetje voorspelbaar. Nee, eigenlijk, het einde is heel erg voorspelbaar. Maar het is zeker geen typische film waarvan er duizenden zijn. Ik zou zeker aan raden om hier naar toe te gaan. En sorry als dit een beetje een afgezaagde post vind, maar ik ben volgensmij niet zo goed in revieuws schrijven… Nou anyways, ik hoop dat je het niet al te afgezaagd vond en toch nog een beetje leuk om te lezen!

Geef een reactie

