All

My inspiration

Hoii♥

Vandaag was ik van plan om iets te gaan schrijven over mijn inspiratie en waar ik het vandaan haal. Ik kreeg een mailtje van iemand die dus vreog waar ik mijn inspiratie vandaan haal, dus toen kreeg ik weer inspiratie (hehe) voor een nieuwe blogpost. Duss… Hier een blogpost over mijn inspiratie!

Waar haal ik mijn inspiratie nou vandaan? Ik kijk vooral op mijn favoriete blogs, youtube accounts enz. Ik kijk of ik daar iets heel leuk vind. Als er een video is die ik echt awesome vind dan kijk ik of ik er een blog vorm van kan maken. Natuurlijk doe ik niet precies het zelfde als dat zij doen, maar wel iets wat er op lijkt… Als ik bij youtube video’s kijk, kijk ik meestal gewoon iets wat ik leuk vind. Als ik dan denk “Holy crap, dat is echt leuk!” dan maak ik er een blogpost van. Ook zijn er gewoon dagelijkse dingen die zit. Bijvoorbeeld mijn 5 fav restaurants in utrecht. Dat soort dingen doe verzin je gewoon opeens. Ook raad ik je aan om gewoon vaak een notitieboekje mee te hebben. Dat is zeer,zeer,zeer handig als je zomaar inspiratie krijgt, maar je kan het ook gewoon in je notities op je telefoon zetten. Alleen werk je het dan meestal minder goed uit. Nou goed… Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden of leuk vonden om te lezen. Tips mogen altijd😛

♥️love

Inspiration is not a thing you can hold in your hand, but if I could, the inspiration will be squeezed by my strong hold.

Geef een reactie

