Steal the style! #1

Hi hi!

Vanaf vandaag ga ik iedere eerste week van de maand een steal the style doen. Dit houd in dat ik iedere week een persoon kies, en dat ik zeg maar hun kleding op zoek, kijk van welke winkel ze zijn Jiami 1. Als jullie ideetjes voor personen hebben moet je dat zeker even zeggen! Nu… de aller eerste persoon is… Jiami! Als aller eerst… Wie is Jiami eigenlijk? Jiami is een vet leuke bloggeer en youtuber. Ze heeft een hele leuke stijl! Ik heb een van mijn favoriete outfits van haar gekozen. Het is een zomeroutfit, dus heb je weer genoeg inspiratie voor een outfit. Lets get started!

Top & broek: Loavies
Hoed: Stradivarius
Tas: Stradivarius
Schoenen: Stradivarius

Dit was dan weer een blog! Sorry dat ik al zo lang niets heb gepost maar ik was een beetje druk met school en zo… Maar goed, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Oh ja, nog iets leuks. Volgende week ga ik een winac

3 gedachtes over “Steal the style! #1

Geef een reactie

