I missed you

Hoi Hoi!

Vandaag ben ik weer blij! Na mijn iets klagende blogpost “I miss you” heb ik inderdaad Coosje geappt. En wat denk je? Ze heeft gereageerd! Ik ben zo blij! Sorry, maar ik moest dit toch echt even mededelen! Gewoon dat ze weer heeft gereageerd, daar ben ik al super blij om. Sorry voor de namen trouwens, ik kan me voorstellen dat het heel irritant is maar ja…

Goed nu de uitleg… Na dat ik dus die blog post had geschreven, voelde ik me weer een soort van opgelucht, finally, ik had het tegen iemand gezecht, en terwijl ik aan het schrijven was, dacht ik opeens, IK GA HAAR APPEN. Dat kwam daar zomaar in me op. Ik heb het lang in mijn hoofd gehad, maar durfde het eerst niet, totdat ik het gewoon deed, een paar avonden geleden, we hebben weer gepraat, ik ben zo blij, ik weet niet 100% zeker dat ze ook blij is met mij, maar ze heefft in elkgeval gereageerd! En goddank nog een beetje vriendelijk, IDC dat het misschien nep is. Ik ben blij dat ze mij inelkgeval het gevoel geeft dat ze weer blij is omdat ik iets van me liet horen…

Nou, dat was mijn korte blogpost!

XXX A girl online

Geef een reactie

