25 favorieten

Hoi!!!

Omdat ik even een blogbreak had leek het me leuk om nog even een nieuw blog over mezelf schrijven. Ik heb er al een keer eentje gemaakt maar dat als even geleden en dit zijn ook nog ‘ns hele andere vragen. Maar dit keer in een andere vorm. Linda.tv doet bij iedere gast een 25 favorieten. Ik vond dat echt een heel leuk idee. Dus heb ik een 25 favorieten opgezocht, ben ik die gaan kijken en heb ik de vragen opgeschreven en die ga ik nu terplekke beantwoorden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden… Maar goed, laten we beginnen!Dit zijn mijn 25 favorieten!
app: instagram
liedje: mean- Taylor Swift
plek in huis: bed
restaurant: pickles
ontbijt: granola, yogurt, honing, aardbeien en frambozen
gerecht: pasta salade
drankje: (het liefst verse) jus d’orange
famillielid: jahoor, die ga ik niet beantwoorden. Ik houd zo veel van mijn famillie! Ik ga echt niet kiezen
schrijver: o god… geen idee. Ik houd zo veel van boeken, maar ik denk dat als ik echt moet kiezen voor Carrie Slee ga.
date idee: oké, goede vraag, geen idee, nog nooit over na gedacht. Ik denk niet iets met allemaal pottekijkers dus niet naar de film of restaurant ofzo. Ik denk een picknick op het strand ofzo…
lichaamsdeel: ogen
Dier: wolf
stad: Nederland: Amsterdam buitenland: Londen of Parijs
parfum: fleurs de l’himalaya – rituals…
kinderspeelgoed: barbies
cabaretier: Brigit Kaandorp
dagdeel: avond
hollands product: stroopwafels
snack: chocolade…
vakantieland: moet ik echt kiezen?…
kledingmerk: stradivarius
stopwoord: vet leuk/nice
rockband: telt kenstington als rockband?
selfie pose: zie foto!

Nou goed, dat waren mijn 25 favorieten. Het is echt heel vreemd om dat zomaar te gaan beantwoorden omdat een deel van deze vragen zou je jezelf of iemand anders nooit vragen. Het is echt heel leuk om te doen! En heel akward! Oh ja, die foto is gemaakt toen ik nog geen beugel had!

Lieke
Geef een reactie

