I miss you

Hoi…

Vandaag ben ik gewoon maar wat aan het typen, want ik vind dat er weer een blogpost moet komen. Ik zit nu bij de geertjeshoeve, een geiten boerderij bij mij in de buurt. Die geitjes zijn echt vet schattig en ik vind het gewoon fijn om hier te komen. Ze hebben overal tafeltjes staan en het is best wel rustig en ik kan er fijn werken. Ik ga er vaak heen om huiswerk te maken, maar nu moest ik er gewoon even heen, omdat het overal te druk was voor mij. Ik had gewoon even behoefte aan rust. Ik weet niet of je dat gevoel kent maar dat je zo’n soort knagend gevoel hebt in je buik. Zo’n gevoel dat mensen in boeken altijd hebben “een knoop in hun maag” of “mijn maag keerde zich om”. Dat gevoel, maar dan de hele tijd achter elkaar. Dan probeer ik het een vorm en een kleur te geven, maar het enige wat ik dan voor me zie, zijn felrode knopen. Dus echt alsof er een knoop in mijn maag zit. Eerder in mijn darmen trouwens. Maar goed, ik ging naar de geertjeshoeve, waar ik nu ben, en ik heb m’n laptop mee genomen, gewoon om even wat te youtuben, bloggen, en dat soort dingen die je leven niet bepaald beter maken. Soms wel, soms niet. Op dit moment youtube niet en bloggen juist wel. Ik ging een video kijken van een soort vriendin (laat ik haar nu maar even Trijntje noemen), van iets geweldigs, doet er niet toe wat, wat we een soort van samen hebben mee gemaakt. Er waren ook nog 12 andere meiden en een ander heel leuk iemand. “Wodka”, jep, zo noemden Coosje (ik noem haar even zo) en ik haar. Ik dacht altijd dat ik een goede band had met Coosje. Dat ze me aardig vond, dat we goede vriendinnen waren, ook al zat er 2 jaar tussen. Volgens mij was dat ook zo, nu ik erover na denk. We hebben echt over veel dingen gepraat. Ook over dingen die ons dwarszaten, haar dyslexie, haar (een beetje rare) vriendje, over als er iets helemaal niet goed ging, mijn onzekerheden over mezelf. Echt over heel veel. We hadden echt een leuke tijd. Ik hoop gewoon… Ik weet eigenlijk niet wat ik hoop. Ik mis haar gewoon ontzettend veel… Gewoon echt heel veel. Zeker toen ik net die video aan het kijken was. Trijntje had zo veel geluk met Mel (laat ik haar zo even noemen). Ik dacht ook dat ik geluk had met Coosje. Maar nee, blijkbaar ziet ze me niet meer zitten. Ik mis haar zo ontzettend veel… Zo, zo, zo veel, zoals je net hebt gelezen. Wodka en de andere meiden heb ik al weer gezien, sommige zijn nog steeds best wel goede vriendinnen van mij, denk ik. Ik wou dat ik en Coosje gewoon net zo close waren als Trijntje en Mel. Ik ben van plan om op een of andere manier weer contact met haar te zoeken, al is het alleen maar om te zeggen dat ik haar mis. Dan weet ze dat, dan zegt ze dat ze mij niet mist en dat ik haar met rust moet laten denk ik, en dat is dat, dan is het over, en ook gewoon over. Ze heeft in mijn boek geschreven, lang verhaal, voor een andere keer, dat ik haar zeker moest bellen als ik in een nieuwe musical mag spelen. Dat ga ik dan ook doen, aangezien ik ook weer in een nieuwe musical mag spelen, ook een verhaal voor de andere keer, waarschijnlijk boeit het haar niets maar dat doet er niet toe. Ik hoop dat het haar wel boeit, dat ze geïnteresseerd is, dat ik mijn ‘zus’ weer terug heb.

XXX

Ps. Nee, ze is niet mijn echte zus, maar zo noemde wel elkaar en zo voelde ze voor mij, als een oudere zus.

One thought on “I miss you

Geef een reactie

