Waarom ik een blogbreak had

Hoi!

Ik heb eventjes een blog pauze gehad! Sorry! Het was eventjes dat ik het gewoon een beetje heel erg druk had met school, musical en andere dingen die toch wel voor gaan met school. Ook heb ik eventjes een break genomen omdat ik niet meer zo cratief wist te zijn in mijn eigen blog. Nu heb ik zeker weer iedeetjes, ik heb zelfs best wel veel ideetjes. Veel over fashion, zoals iedere eerste week van de maand, maar daarover later (volgende maand) meer. Ook heb ik weer een aantal leuke ideën om te schrijven over lifestyle! Natuurlijk ga ik op vakantie naar Maleisië in de zomervakantie. In de zomervakantie is wel veel vanaf mijn telefoon geschreven, dus met iets meer spelfouten denk ik, door het getyp op mijn telefoon. Ik denk namelijk niet dat het een goed idee is om mijn laptop mee te nemen op vakantie… Ik heb er weer zin in! Ik heb ook besloten om iets opener te zijn over mezelf. Ik zit ook te denken om mijn eigen domein te kopen, maar dan moet ik even kijken hoe het weer gaat lopen met mijn blog… Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

XXX!

Geef een reactie

