New year wishes

Hi guys! Als eerste zeg ik even dat het me spijt dat ik al lang niets meer heb geschreven… Mijn volgende blog zal hier over gaan…  Oké, lets go on… Aan de title is het waarschijnlijk al te zien, maar vandaag ga ik jullie mijn wensen en doelen voor 2017. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

wishes
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel wensen, maar ik heb er natuurlijk wel een paar…
1. OMG… Ik wil zo graag een goede digitale camera kopen. Ik wil graag een canon. Natuurlijk heb ik een telefoon, maar samsung mini’s maken niet zo’n mooie foto’s… Ik heb ook wel een polaroid, een witte, maar dat is gewoon heel duur…
2. Ik wil zo graag een keer op een skivakantie… Vorig jaar ben ik geweest, dit jaar gaan we niet dus ik hoop heel erg op volgend jaar…
3. Een cliché… over gaan!

goals
Goed… Ik heb eigenlijk ook niet zo veel doelen dus eigenlijk is dit een beetje saai…
1. Ik wil, en zal, nog harder werken op mijn musicalschool omdat ik dan gewoon veel sneller vooruit ga en ja…
2. Vriendschappen die niet goed meer gaan (geloof me, dat zijn er veel) of weer goed laten gaan, of gewoon verbreken…
3. Ik wil weer audities voor films gaan doen.
4. M’n  blog beter onderhouden…

Nou ja… Dat was het dan… Doei 2016, hai 2017… God wat was 2016 leuk! Ik heb m’n beste vriendinnetje weer gezien… Het was zo gezellig. Toen ik naar groep 8 ging. ging zij met haar ouders emigreren naar Denemarken… Natuurlijk heb ik ook andere hele leuke dingen gedaan. Zo ben ik te vaak naar utrecht gegaan met Karlijn, die nu naast me zit, en Linde en ja… Ik ben dit blog begonnen. Nou heb ik nog niet super veel volgers, maar weet je wat… I reallt don’t care about that. Nou ja… Ik heb een geweldig jaar gehad, die helaaas met iets meer verdriet eindigde dan gepland, nee niemand is dood, maar goed. Heel gelukkig nieuwjaar iedereen en ja… Op naar het volgende!

Heel veel liefs!!

Geef een reactie

