Get to know me…

Hoi! omdat ik al best lang blogs maak maar nog niets over mijzelf heb verteld heb ik vragen opgezocht die ik nu allemaal ga beantwoorden zo dat jullie mij leren kennen. Let’s go!
Heb je ooit…
1. een klas overgeslagen?
Nope
2. Iemand gepest?
NEE!
3. Iets gestolen?
Nope
4. Iemand gedumpt?
Nee

Wat is je favoriete…
1. serie?
The girlmore girls
2. Film?
Oh god, ik zou het echt niet weten, ik vind heel veel (verschillende) films leuk!
3. Liedje?
Merci ~Shawn Mendes
4. Artiest?
Ik heb echt geen lievelings artiest, hebben jullie er wel een?
5. Zanger/band?
Adele, Cold Play, ja… Ik heb eigenlijk niet echt een favo zanger/band, ik luister heel veel verschillende liedjes en zo.
5. Herinnering?
Mijn ‘avontuur’ bij moeder, ik wil bij de revue vond ik wel echt heel leuk!*
6. Boek?
Oh boy, dit is echt een moeilijke vraag… Ik denk Wie je morgen bent ~Rebecca Stead

This or that…
1. Onzichtbaarheid of de kracht om te vliegen?
Oeh… Ik denk onzichtbaarheid. Dan kan je overal heen met het vliegtuig en je kan overal naar binnen sneaken zonder dat mensen je zien en als je dan binnen bent dat word je weer zichtbaar en doe je alsof er niets is gebeurd.
2. Koekjes of taart?
mmm… Koekjes, maar taart is ook lekker hoor maar koekjes eet ik meer en kun je sowieso vaker eten.
3. Instagram of Snapchat
Instagram, sowieso! Ik ben niet zo’n fan van Snapchat. Alleen zou ik niet zonder instagram kunnen leven. Nou weet ik dat het niet zo overkomt omdat ik niet zo veel foto’s plaats maar ik heb nog een ander instagram account, die is privé zodat ik sommige dingen wel kan delen met mensen maar dat ik het niet deel met heel de wereld.
4. Cola of Fanta
Ik denk Fanta, maar cola is ook lekker hoor!
5. Blind of doof?
Allebei niet! Ik wil gewoon zo graag nog muziek kunnen horen maar ook nog gewoon de tekst kunnen lezen en kunnen reizen en alles kunnen zien.
6. Thee of Koffie
Uhhmmm, ik drink nog geen koffie.

Wat is je…
1. leeftijd?
13
2. Lengte
1.63
3. Langste relatie?
Ja… Ik hebnog geen relatie gehad…

Wat is je mening over…
1. homoseksualiteit?
Da’s toch helemaal prima… Waarom zou t nie kunnen?
2. 2e kansen
Alleen als het niet zo erg is. Als iemand mijn zusje vermoord dan zou ik diegene nooit een 2e kans geven.
3. Lange afstand relatie?
Werkt niet… Op een gegeven moment dan gaat dat gewoon mis.
4. Leven na de dood?
Ik denk wel dat er iets na de dood komt maar ik zou echt niet weten wat.
5. Liefde?
Ja!

Ja of nee?
1. geloof je in geesten?
Nee
2. Slaap je met de deur open?
Soms, dat ligt er aan hoe licht het buiten is. Ik heb helaas geen gordijn…
3. Geloof je in jezelf?
Soms, vaak niet, ik weet dat het niet goed is en dat ik het wel zou moeten doen maar ja… Soms voel ik me gewoon een Loser. Bijvoorbeeld als ik een slecht blog post ofzo.

Nou, Dit was dan de get to know me tag… Ik hoop dat jullie het leuk vonden, dat jullie me nu beter kennen en ja…

Liefs XXX

Geef een reactie

