Mijn christmas songs top 5!

Halloo!
Ik hou niet normaal veel van muziek maar ik heb er nog niets over geschreven op m’n blog?! WHY?! I don’t know… Dus vandaag presenteer ik jullie… TATATATAAAAA, mijn kerst top 5 songs! Dit is mijn top 5 kerstliedjes die ik altijd mee zing en die ik altijd draai tijdens kerst!

5. let her go ~passenger
I know, I know, dit is eigenlijk geen kerstliedje maar deze draaide we altijd op skivakantie (doen we nog steeds trouwens) en ja… we gaan op skivakantie tijdens kerst dus… Dan luisteren we deze altijd… gewoon omdat t kan!

4. Let it snow, let it snow, let it snow!
Dees luister ik gewoon altijd als we op skivakantie zijn en als ik nog meer sneeuw wil… Dan zing ik dees altijd. Het is ook zo’n kerstig liedje… K word er gewoon vrolijk van. Gelukkig ligt er vaak genoeg sneew in Noorwegen!

3. It’s the most wonderfull time of the year
Omdat het gewoon waar is en weer zo’n kerstige sfeer heeft.

2. It’s beginning to look alot like christmas
Dit liedje bléren we altijd met de hele famillie mee als we gaan skien in Noorwegen. Dan zitten we in t vliegtuig en dan staat dat liedje op in mn oortjes en dan begin ik mee te neurien en aan het eind van het liedje heeft ongeveer heel het vliegtuig mee gezongen! Zo grappig. Deze bléren we altijd mee als we niet met andere mensen zijn!

1. All i want for christmas is you!
Duh, deze moet er gewoon in! Tja… K weet niet waarom hij de beste is maar ja…

Ik hoop dat jullie t leuk vonden (schrijft ze met all i want for christmas is you, op)! Ik vond het in elk geval leuk om te schrijven! Heb je nog ideeën waar ik over kan schrijven met m’n blog? Ik begin een beetje idee loos te worden! Nou ja… Leuk dat jullie dit lazen!

LIEFS!

Geef een reactie

