Mijn 5 fav restaurants in Utrecht.

Hi!
Het is weer weekend en mijn zus is jarig! Dus we zijn uiteten gegaan en toen kwam ik op het idee voor mijn 5 fav restaurants in Utrecht! Bij mijn top 5 heb ik gelet op de prijs, het eten, de locatie, de gezelligheid en de medewerkers. Dus hier is mijn top 5 favorite rastaurants in Utrecht, met  site waarderingen, links van sites, waarderingen van anderen en eigen waarderingen:

5. De keuken van thijs
De keuken van Thijs is eigenlijk niet een echt restaurant maar meer een lunch plek. Het heeft hele lekkere broodjes! Het is een klein gebouwtje wat superschattig is en heel gezellig. Alles is zo lekker en dat komt ook omdat alles vers en biologisch is. Mijn cijfer is een 8.7 en dat van andere bezoekers een 8.0.

“Lekker broodje gegeten, heerlijk vers. Goede koffie, was lekker.
Vriendelijk bediening en ook niet onbelangrijk, schoon toilet. Leuke sfeer. Zeker een aanrader!”

4. Karel 5
Karel 5 is verreweg het beste restaurant in mijn top 5, maar hij is behoorlijk duur dus ik kon hem eigenlijk niet hoger zetten, helaas. Dit is namenlijk niet een restaurantje waar je zomaar even gaat eten. Dit is iets voor een speciaale gelegenheid, maar jongens, wat is dit eten lekker! Ik geef het eten een 10, maar omdat het zo duur is geef ik het een 8,6. Andere klanten geven dit gemiddeld een 9.

Hier hoef je weinig woorden aan te besteden: geweldig. Ik raad je wel aan om met het openbaar vervoer te gaan, de wijnen zijn verrukkelijk.

3. Simple

Ja… Hier is weinig over te zeggen dan dat het gewoon lekker eten is, niet duur, als je geen wijn neemt. Ik geef een 8,8. De rest geeft gemiddeld ook een 8,8.

Verrassend en erg lekker in een huiselijk sfeer op hoog niveau. Alles hoog op smaak met bijzondere en lokale producten. Goede en kundige bediening.

2. Balijepark restaurant
Heerlijk eten, super gezellig, goede locatie, goede bediening, niet duur. Het is gewoon goed. Iedere plek is gezellig. Ik geef het een 8,9. De andere bezoekers geven een 8,7.

Heerlijk eten. Mooi opgemaakt en zeer goed van smaak. En wat een geweldige service. Aan elk detail is gedacht. Ik raad echt iedereen dit restaurant aan!

1. Pickles
Ja ja, ik weet dat het een grappigge naam is maar het eten is zo lekker. Zo gezellig. Dit is echt wel mijn nummer 1! Ik heb het gevoel dat ik gewoon een 9,2 moet geven. Dat hadden andere bezoekers blijkbaar niet, zij gaven een 7,8.

Erg lekker gegeten! Bij binnenkomst leuk onthaald door de enthousiaste bediening! Het was druk maar alsnog snel geholpen. Vooraf de charcuterie besteld, Heerlijk!

Hoofdgerecht had ik de Triple Cheese, mijn vriendin de sliders. Beide gerechten medium besteld en perfect gegaard op mn bord gekregen!

Wij hebben in ieder geval genoten en komen zeker nog eens terug!

Dit was het dan…

Mij top 5, ik hoop dat jullie er wat aan hebben, sorry dat er geen foto’s bij zitten, maar ik heb niet van alles een foto.

Veel liefs,

Lieke

 

One thought on “Mijn 5 fav restaurants in Utrecht.

Geef een reactie

