How to… Budget shoppen

Hi guys,

Ik heb het behoorlijk druk maar toch ga ik proberen een nieuwe serie te starten?! How to… Ik ben vanmiddag wezen shoppen omdat ik klaar ben met de toetsweek! Happy me! Maar ik ging dus shoppen met m’n 2 beste vriendinnetjes; Linde en Karlijn, was zo leuk! We gaan altijd als we gaan shoppensuper veel kopen, zeker als een can ons wat nodig had, nou hadden we alle drie niet zo veel geld meer en we hadden eigenlijk niets nodig, dus… We gingen budget shoppen. En het is lastig hoor, maar het is ons gelukt! Goed even uitleggen voort iedereen die niet weet wat ik net budgetshoppen bedoel: iedereen dus, behalve Linde en Karlijn. Net budgetshoppen bedoel ik dat je zo goedkoop mogelijk dingen gaat kopen, en ook doelgericht, en eerder naar er smoothiebar dan naar de Starbucks, dat is niet elukt trouwens. Het leuke aan budgetshoppen is dat je de stad in gaat met het idee dat je maar 2 of 3 dingen mag kopen, inelkgeval, wij spreken van tevoren altijd af hoeveel kledingstukken we maximaal mogen en wat de prijs maximaal is, deze keer was het: maximaal 2 kledingstukken Rn maximaal 30 euro in totaal exl. Trein maar incl. de rest, da’s moeilijk hoor! Het leuke is dat je ook nog een soort challenge van het shoppen maakt. En ik heb al een paar keer de vraag gekregen of ik alles ook echt meemaak of dat ik gewoon alles verzin. Het antwoord: ik maak alles echt mee! Ik maak niet van alles wat in doe een foto of een filmpje maar ik verzin niets! Goed, we waren dus in de stad, en toen… Toen bron het budget shoppen, ik zag van alles, alleen maar superschatigge dingen en zo maar uiteindelijk ben ik thuis gekomen met alleen een jurkje voor feestjes van €15 en een zwarte panty van €2,75 n en een lege frappiccio van €3,55. Het is me bog vest goed gelukt dat budgetshoppen, onder de 20 euro! Ik was helemaal happy, ben ik nog steeds trouwens. Het jurkje kwam van de NeeYorker en de panty van de HEMA, duh! Zie m’n totale outfit op de foto. En dan vergeet ik de Starbucksbeker zeker weer op de foto maar ik heb een losse foto jongens! Dus eigenlijk is budgetshoppen heel makkelijk, als je een jongen bent die niet van shoppen houd. Nou, dit was m’n eerste how to… Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er misschien wat aan hebben!

♥️

Geef een reactie

