My Halloween

Hi guys!
Vandaag is het Halloween! Yay! Ik ga jullie even mijn Halloween verhaal vertellen. Eigenlijk begon het vrijdag. Ik kwam erachter dat ik nog geen halloween kostuum had, dus ik ging naat de winkel, daar hadden ze natuurlijk niets meer. Toen dacht ik aan wat een vriendinnetje van vorig jaar aan had: een Maleficent kostuum. Ze zag er zo leuk uit! Dus ja… Toen ging ik aan mijn kostuum knutselen: de hoorns waren het moeilijkst. Ik had een lange zwarte jurk gevonden, en ook zwarte half-hoge hakken. Ik heb hele witte poeder gebruikt voor mijn gezicht, knal rode lippenstift voor mijn lippen. Ik heb donkere foundation gebruikt voor mijn beenderen waardoor je het zelfde effect krijgt. Ik was blij dat ik niet ook nog die vleugels zou moeten dragen want de Hoorns waren nogal zwaar. Ik had een lange houten stok zwart geërfd en er zo’n lelijk ding op gezet dat op een raaf zou moeten lijken. En, dames heren, ik was omgetoverd tot Maleficent. Aangezien ik vanavond, zaterdag een Halloween feestje heb, ben ik best blij met de resultaten van mijn probeersel. Goed, mar wat ga ik maandagavond doen? Waarschijnlijk huiswerk en snoep uitdelen aan kinderen die langskomen die geen toets week hebben. Hoe kun je het verzinnen, een toetsweek doe begint op Halloween, alsof we niets beters te doen hebben dan leren. Oké voor dat je verder leest: het volgende stuk is op maandagavond geschreven.

Goed, ik had dus super veel zin in dat feestje, guys, it was amazing! T was echt supergezellig, m’n kostuum is nog heel en ik zit nu bij de deur, in mijn kostuum, huiswerk te maken en de deur open te doen voor kindjes die snoep willen. Ik had besloten om niet mijn make-up te doen, waant daar was ik te lui voor. Anyway, m’n toets ging niet normaal slecht, maar dit kostuum, en de kindjes die net superblij weglopen maken alles weer goed, oké dat is dus niet waar, helaas. Ik zit hier super schagarijnig, m’n huiswerk te maken: Latijn, morgen Latijn, vandaag Grieks gehad, wat een leuke Halloween, not! Maar, dat feest gisteravond was zoooo leuk! Linde’s huis is er echt geschikt voor mensen, ze woont in een vrijstaand huis in een park, nou goed, er was dus geen straatverlichting en ze had allemaal coole dingen in de tuin gezet. Ik dacht echt zo van, OMG!! How awesome! En dan kom je binnen en dan is het zo van, please can i get out here, it’s to scary for me! Zo cool!! Maargoed, dit was mijn Halloween verhaal zo’n beetje,  ik bij de deur, kinderen snoep te geven in mijn kostuum, hopelijk hebben jullie een betere Halloween. Hoe vieren jullie altijd Hallowween? Let me know in the comments of op mijn instagram account @lieke.e.

XXX ~Lieke

Geef een reactie

