Instagram

Hi loavies!

Ik zat door mijn instagram te scrollen en vond toch echt dat ik mocht beginnen aan een perfecte feed. Natuurlijk is dat behoorlijk lastig aangezien ik niet echt in een stad ofzo woon. Toch ga ik het proberen, maar natuurlijk heb ik mijn accounts waar ik mijn inspiratie vandaan haal. Ik heb hier voor jullie mijn 5 favoriete instagram accounts.

 @tiphainemarie_

Dit account heeft echt een geweldige feed, ik zag haar account en ik werd een beetje jaloers. Haar feed is een beetje bruin/grijs getint wat een supermooi geheel geeft. Als je een kijkje op haar account neemt dan zie je wat ik bedoel met jaloers worden.

 @belenhostalet

Belen lijkt echt het perfecte leventje te hebben. Ze reist naar allemaal supermooie plekken en haar account geeft een super zomers gevoel met al die kleuren en zon. Dus als je nu al weer zin hebt in de zomer, neem zeker even een kijkje.

1.2.JPG

@byanjaroos

Haar foto’s maken me op een of andere manier altijd vrolijk. Ze heeft foto’s van eten maar ook van interieur of steden. En, dames en heren hier komt ie hoor, ze is Nederlands!

@sierrafurtado

Ik vind haar account heel vrolijk en heel leuk. Het is  ook een hele leuke Amerikaanse youtuber. Ze heeft een account met veel kleuren dus ik word er ook een beejte vrolijk van

@ohhcouture

Ik vind dit instagram account super leuk door de schattige,meisjesachtige,witroze stijl. Toen ik haar account voor het eerste zag was ik eigenlijk al helemaal verliefd op dit account.

Natuurlijk ga ik mijn instagram nu even promoten: Jongens, mijn instagram is: @lieke.e

Nou ja… Data als het dan wel zo’n beetje voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden of er wat aan hebben gehad. Beem seker even een kijkje op mijn insta!

Xxx

 

Geef een reactie

