What to do when you are bored

Halloo❤️
Vandaag ben ik me behoorlijk aan het vervelen dus ik dacht: you know what… Ik schrijf alvast mijn blog voor volgende week! En aangezien ik een beetje inspiratieloos was, vandaar ook de verveling, ging ik maar een blog schrijven over wat je kunt doen tegen verveling. Ik kwam erachter dat ik vorige vrijdag geen blog had gepost dus ik post mijn blog iets later. Sorry!

Wat kun je doen als je je verveeld?

1. Een soort van fotoshoot met een telefoon, camera, polaroid, tablet ect. Kies een leuke plek uit (het bos, een egale muur of juist een drukke achtergrond) en hou daar een fotoshoot, natuurlijk is het leuk om attributen te gebruiken in je foto’s(bladeren die van de boom zijn gevallen, ballonnen, bloemen). Als je vriendinnen thuis zijn kun je ze opbellen of gewoon even langs gaan om te vragen of ze ook komen.

2. Je kamer een make-over geven, bed op een andere plaats, kast ergens anders, bureau opnieuw inrichten ect. Je bent hier best lang mee bezig dus weg die verveling.

3. Leren, ja ik weet het, leren, maar als je je verveeld heb je soms niets beters te doen en ja… Het moet toch gebeuren

4. Iets bakken, cup cakes, taart, cake, brood, t kan allemaal en … Het duurt lang genoeg.

5. Een blog gaan schrijven, ja mensen, t werkt goed tegen verveling ben ik achter gekomen. Je hoeft je Belg niet eens te uploaden, je kan ze ook gewoon privé zetten.

6. Proberen de perfecte instagramfoto’s te maken in je kamer en ze dan te bewerken, de beste uitkiezen en natuurlijk posten, als je zo’n foto plaats zet er dan even de hashtag #instaliekeeblog.

7. Lezen, gewoon even een boek pakken en op de bank gaan zitten en even lezen. Als je een boek hebt dat je leuk vind haal je er vast weer inspiratie uit om te gaan doen.

8. Een spelletje met je broertje of zusje. Of alleen natuurlijk. Kijk even in je spelletjes kast en pak een leuk spelletje.

9. Inspiratie opdoen voor iets wat je ga doen/maken op instagram, snapchat, twitter ect.

10. Youtube. Gewoon even een paar DIY’s bekijken, naar de winkel en DIY’s maken. Mijn tips:

Oké dat waren 3 van mijn favoriete youtubers, de eerste 2 zijn engels, maken Engelse video’s, en Nova is Nederlands.

Ik hoop dat jullie er er aan hebben of het gewoon leuk vonden om te lezen. Heb jij nou iets wat je doet als jij je verveelt? Laat het dan aan mij weten!

Liefs!

Geef een reactie

