Waarom ik herfst fantastisch vind!

Heyy! Jullie weten dat ik helemaal verliefd ben op de herfst! Ik ga jullie vertellen waarom! Hier 5 redenen waarom de herfst gewoon geweldig is. Als eerste, terwijl ik dit typ, zit ik op de bank, ik mijn nieuwe trui onder een dekentje met een kop thee en een laptop op schoot. De openhaard staat aan en ik eet een bordje met appels, kaneel en rozijnen. I love it!

Nog een reden,de heerlijke truien, jaaaa, die lekker zittende, overal bij staande, warme truien! Ik vind ze geweldig! Vooral die oversized truien zijn zooo heerlijk, of die vesten waar je helemaal in kan kruipen, i love it!
truien

Reden 3: dat moment dat je je warme sokken, je oversized trui en je pyamabroek aan hebt en er dan nog een dekentje bij doet, bij de openhaard of op de bank gaat zitten met een boek en dan gewoon de hele dag kunt lezen. Het is koud dus je hoeft niet naar buiten en… Tja i just love that moment.

Het buiten-met-al-die-bladeren-een-fotoshoot-met-vriendinnen-houden moment. Eerst iedereen z’n jas aan, dan op zoek naar veel bladeren, dan een telefoon en dan gewoon gek doen met je vriendinnen, of als je weer in zo’n bui bent, alleen. En dan als je zin hebt ook nog die foto’s verwerken tot collages of bewerken zodat je ze op insta kan plaatsen.

En als laatste, de fashion! Ik hou van de herfst fashion, lekker casual, nonchalant, maar toch super leuk! En alles in donkere tinten, maar bijna niets is zwart. Gewoon de fashion is amazing!

Nou ik hoop dt jullie dit blog leuk vinden. Ik vond het leuk om te schrijven hoor, heerlijk in mijn trui. Nou ja… Dat was het wel zo’n beetje eigenlijk. Kissis!

Geef een reactie

