Fall room , Tumblr inspired

Yay! Het is herfst! Al best lang maar dat boeit niet. Ik heb een 3 leuke ideetjes of DIY’s voor een fall room! Het zijn gewoon kleine dingetjes die er toch voor zorgen dat je kamer er iets schattiger uitziet. Laten we beginnen.

As first, POLAROIDS! I loooove polaroids! Ik heb ook zelf een polaroidcamera en ik houd van die foto’s die ik maak, lekker arrogant, maar met die foto’s kun je super leuke dingen doen. En ik weet dat het best wel duur is zo’n camera en die foto rolletjes, dus als je geen polaroid hebt kun je ook gewoon foto’s uitprinten op glimmend fotopapier en het zo uitknippen dat het eruitziet als een polaroid foto. Goed… wat heb je nog meer nodig?
Een touwtje, cute wasknijpers, iets om het touwtje aan vast te maken/ iets om het touwje mee vast te maken( plakband, stickers, spijkers…), en eventueel washitape.
Als eerste kun je de knijpertjes verven, tapen/ versieren hoe je maar wil. Ik vind ze zelf het schattigst als ze gewoon in een kleur zijn geverfd of, in mijn geval, zo gekocht. Dan hang je de touwtjes op en dan hang je je polaroids eraan en dat ziet er dan zo uit:
IMG_2870.JPG
As second, photocollage op de muur! Is veery nice! Alles word iets vrolijker en je word er zelf ook wel vrolijk van. Je kan bijvoorbeeld foto’s, tekeningen of quotes op leuk gekleurd papier plakken (bv. hema) en dan ophangen, je kan het ook in een fotolijstje hangen.
IMG_2880.JPG
Nooo, het bloemen tijdperk is alweer voorbij! Ik vind dat behoorlijk jammer aangezien ik echt niet normaal veel van bloemen hou! Vandaar ook dit ideetje! Wat heb je nodig? Plastic bloemen, een leuke vaas en een kamer zonder bloemen. Oké, als je alles hebt verzameld dan kun je de nep bloemen in de vaas zetten. Dan zet je de vaas op een leuke plek en ja… dan ben je al klaar.
IMG_2884.JPG

Dit waren mijn ideetjes voor een iets gezelliggere kamer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! kissis!

Geef een reactie

