Fall look

Hi everyone!
Omdat ik vorige keer een fall fashion blog heb gemaakt dacht ik dat het wel leuk zou zijn om vandaag een fall make-up blog te maken. Deze look past door de kleuren die ik gebruik perfect bij ongeveer alle outfits die je maar kan bedenken. Let’s start with the basic.
Ik begin met al mijn rode plekjes en wallen weg te ‘halen’ met de maybelline baby skin pore eraser. Deze werkt geweldig! Daarna breng ik mijn oogschaduw basis van makeup revolution aan. Dan neem ik mijn GEWELDIGE l’Oreal Paris oogschaduw. Ik begin met de lichtste kleur. Die breng ik aan op heel mijn ooglid en iets daar boven. Dan neem ik de achtste kleur van het palet, koper goud achtig, en breng die licht aan op mijn ooglid. Dan neem ik de 5e kleur van het palet, goud geel, en breng dit bij mijn wimperrand aan. Dan neem ik de 6e kleur in het palet, licht bruin, en die breng ik licht aan in mijn arcadeboog. Dan neem ik mijn L’Óreal Paris mascara en breng die goed aan. Dan ben je klaar met de ogen. Als je wilt kun je je wenkbrauwen nog bijtekenen. Dan breng ik nog wat bronzer aan. Dan gaan we verder met de lipstick. Ik gebruik de color riche blake’s pure red. Ik ben op het idee gekomen door het superleuke blog van Silke, link staat onderaan. Deze breng ik gewoon aan zonder lippotlood ofzo omdat deze kleur dan het beste uitkomt. Dan ben je klaar met de look.

Maybelline baby skin pore eraser: klik hier
Oogschaduwbasis: klik hier
Oogschaduwpalet: klik hier
Mascara: klik hier
Bronzer: klik hier
Lipstick: klik hier
Be sure to chek this blog: silkeblogs

Geef een reactie

